dimarts, 22 de desembre del 2009

BAUH BAUH-BAUH

Ahir vaig fer una troballa increible. Es tracta d’una cançó que feia 26 anys que no sentia! “We all stand together” de Paul Mc Cartney. Jo tenia 10 anys i m’encantava veure el videoclip de dibuixos, amb les granotes-tenor, l’osset blanc, els peixos... La cançó te un aire de musical infantil, i te colors, màgia, il.lusió. Ostres! M’ha arribat ben endins! Tornar-la a escoltar m’ha fet sentir coses de quan era petit! I sabeu què? M’ha agradat la “regressió”. He de tornar a la infància més sovint.Fins i tot sento l’arribada del Nadal amb il.lusió. Perquè, no son els nadals més intensos, els que vius de petit? La llum, l’hivern, els regals, els retrobaments... Tot és més intens. Doncs jo vull tornar a sentir-ho d’aquella manera! Potser gràcies a una cançó, puc desitjar-vos un Bon Nadal a tots, que el visqueu d’aquella manera, amb il.lusió i alegria innocent. Gràcies Paul! Has arribat just al moment.
Cliqueu aquí per veure el videoclip:

1 comentari:

  1. Gràcies per encomanar-nos aquesta il·lusió pel Nadal! Per mi, part d'aquesta màgia és poder-la compartir amb la gent del voltant, fer Nadal. Tot i que, com et vaig dir... jo no havia sentit mai la cançó (... encara no havia nascut), és molt divertida!

    ResponElimina